terez17

Koncept

cvičení.

Pohyb vnímám jako cestu ke zdraví. Fyzickému i duševnímu. Preciznost pohybu a soustředění se na jeho provedení nás učí vědomě vnímat naše tělo a nastavit ho fyziologicky správně tak, abychom se cítili dobře.

 

Pilates cvičení bylo původně určeno mužům jako rehabilitační metoda vytvořená Josephem Pilatesem. Už Pilates pracoval se svojí klientelou individuálně tak, aby cviky přizpůsobil stavu svých klientů.  Jeho cvičení se stroji, které se postupně přesunulo i na podložky (matwork), je zaměřené na zlepšení držení těla a aktivaci hlubokých svalů středu našeho těla a jeho správnou stabilizaci. Díky správně používaným svalům stabilizačního svalového systému nedochází k přetěžování povrchových svalů, které často vykonávají práci za svaly hluboké, pro kterou nejsou určeny. Posílením a stabilizací středu těla můžeme účinně předcházet přetěžování povrchových svalů, svalovému napětí a bolestem pohybového aparátu.

 

Pilates a Jóga Clinic Method jsou založeny na přístupu, který jsem studovala v pražské IQ pohyb akademii. Tato metoda vnesla do obou systémů poznatky z fyzioterapie a lékařské rehabilitace. Pracuje s důrazem na anatomicky správnénastavení těla v jednotlivých pozicích a ásanách, díky kterému je cvičení šetrné a fyziologicky správné. Tento přístup mi také umožňuje pracovat s klienty i ve skupině individuálně s cílem zdravého, funkčního těla.

můj přístup k lekcím

aktuality & rozvrh